UNSAINT – Worthless Sacrifice

1.Poisonous Ground

2.Hedonistic Urge To Kill

3.Suicidal

4.Hail The Dead

To miłe kiedy grupy same zgłaszają się do zrecenzowania ich dokonań, znaczy to, że moje wypociny nie są aż takie mdłe. Dostałem cynk od grupy UNSAINT i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to fajne logo i świetna klimatyczna okładka współgrająca z tytułami kawałków. Cztery songi, płytka pod tytułem „Worthless Sacrifice” i głębokie metalowe brzmienie. No to zaczynamy.

Ciekawie zaczyna się pierwszy song Poisonous Ground moim zdaniem świetny koncertowy otwieracz, przy którym można zacząć machać dynią. Death zmiksowany z thrashem ale bez ciśnienia na bicie prędkości. A do tego ładne zwięzłe solo i growl przypominający mi lekko ten, który wydobywa się z obozu Vader. Na moje ucho lepiej mogłyby brzmieć bębny, mniej sucho ale no wszystko jest kwestią czasu.

Drugi wałek Hedonistic Urge To Kill to równie pomysłowa jazda ze slayerowatą gitarą – dla mnie miodzio. Im dłużej słucham tym bardziej mi się podoba bo muza zagrana z głową na karku i bez zbędnego chaosu kompozycyjnego. Świetny jest wstęp do Suicidal niby lekko orientalny ale z drugiej strony… hmmm coś pod slayerowy Jihad i do tego ten czysty śpiew. W tym kierunku moim zdaniem panowie, w tym kierunku. Histeryczny growl wokalisty plus te egzotyczne wstawki dodają kolorytu, a przyspieszenie, choć nie miażdżące jest stylowe. Na dokładkę heavy solo i wyrazisty bas. Bardzo dobra kompozycja!

Na koniec Hail The Dead, którego napięcie stopniują dźwięki w tle, podniosłe ale nie patetyczne. Grupa pokazuje, że jednak można być oryginalnym w czasach kiedy niby wszystko już zostało zagrane i przemielone. Jak lubicie Vader, Nile, Slayera bierzcie w ciemno. Na odkrywanie dobrych kapel zawsze jest czas. Z tej grupy jeszcze będzie pierwszoligowy wymiatacz. Powiadam Wam! 8/10

OFICJALNY BANDCAMP worthless-sacrifice

One comment on “UNSAINT – Worthless Sacrifice

  1. Pingback: Pierwsza recenzja “Worthless Sacrifice” « Unsaint

Skomentuj

