JENNA EIGHT*- Promo EP

1. IntroObrazek
2. Far Away
3. Practice In Wastin’ Of Time
4. Caroline
5. The Eight

JennaEight* to zespół, który dla mnie dużo znaczy, bo mogę powiedzieć, że dzięki niemu zacząłem swoją przygodę z corem. Najpierw poszedłem na ich koncert ze względu, że grali przed lokalnym Innkai, potem przejrzałem youtube’a, zobaczyłem podobne kapele i tak dziś tu jestem 🙂 Teraz przyszło mi zmierzyć się z ich Promo EP, więc do dzieła!

Od momentu uruchomienia płyty dźwięki słyszane cieszą mnie, a serce tańczy jak mu grają. Pierwsza minuta to Intro, o którym wiele mówić nie trzeba. Jak jego definicja wskazuje wprowadza nas w świat kreowany dźwiękiem przez grupę. Nie zostając długo na starcie kolejny obraz to utwór, który doczekał się klipu i jest przez wielu nazywany flagowym kawałkiem zespołu czyli jednym słowem: Far Away…! Uwielbiam moment na koncertach, gdy Tomek bez przesterowania głosu krzyczy Aj łisz tu tejk ju far ełej far ełeeej! Nie ma co mówić energiczna perka, fajne sample, charakterystyczny wokal, ponieważ cała piosenka jest szczerze wyjebana jak Łajka w kosmos. Wersja z EP’ki jest znacznie lepsza niż to co pokazali w MBTM, nie jest przekombinowana (głównie chodzi o zmianę tempa , którą widzieliśmy na szklanych ekranach na stacji polsatu) a utrzymana w dobrym klimacie tworząc mocny fundament dla reszty kompozycji. Wiele słów się na usta ciśnie żeby określić Far away na przykład: tekst z bogatym przesłaniem acz niezbyt wymagający co cenię, ponieważ przekaz jest dla każdego a nie tylko wybitnych tłumaczy. Ach, i teraz nadszedł moment mojego ulubionego kawałka, który miażdży według mnie wszystkie poprzednie jak i nadchodzące kawałki, a mowa tu Parctice In Wastin’ Of Time! Kawałek bez mała posiada wszystko co w głowie mojej pozwala go sklasyfikować jako bardzo dobry. Pierwsze moment trwania wałka kojarzą mi się z takim czajnikiem, w którym się woda gotuje, ale to tylko kolejny mój głupi wymysł więc nie kierujcie się tym. Pomijając moje to spostrzeżenie, zawsze gdy tego słucham te 4 i pół minuty przechodzą mnie takie przyjemne ciarki. Chcąc Wam przedstawić cały materiał, kolejny na liście kawałek to Caroline. Jak ktoś w internecie słusznie zauważył zaczyna się jak film o kosmosie, nie zaprzeczę, ponieważ jest w tym sporo prawdy. Piosenka bardzo w stylu Jenny, co bardzo sprzyja pozytywnej ocenie Ep’ki. I na koniec chyba najbardziej niedoceniony ich kawałekThe Eight. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do równie wysokiego poziomu piosenki i jestem prawie pewien, że spotkałaby się z lepszym przyjęciem przez publikę we wspomnianym wcześniej MBTM. Bardzo cenię w tej piosence również grę sampli, które są doskonale dobrane i wplecione w piosenkę.

Jenna Eight* jak już wspomniałem bardzo zmieniła moje spojrzenie na świat, dlatego też nie mogę zostawić Ich w obojętnej sytuacji i daje 9, na które zasługują. /Maseł

9

6 comments on “JENNA EIGHT*- Promo EP

  1. Przepraszam, to jest moje autorskie spojrzenie na ten materiał, a temu zespołowi wiele zawdzięczam. Jeśli to się nie spodobało to zapewniam, że następnym razem bardziej się postaram, tym samym zachęcam do pouczenia mnie, skoro jest to aż na tak niskim poziomie. Maseł 😉

  2. Język polski ginie w narodzie. Styl, sposób konstrukcji zdań i składnia jest absolutnie niedopuszczalna. Zupełnie pomijam zawartość. Ocena nadaje się wyłącznie do korekty przez duże K. Być może to miał na myśli dd. Jeżeli tak- to podpisuję się pod tym pełnym imieniem i nazwiskiem.

  3. Wybaczcie ale jak ktoś na portalu który chcę ( bo chyba chcę ) uchodzić za poważny, opiniujący muzykę innych, autor recenzji (ktoś kto jeśli zabiera się do pisania gdziekolwiek o muzyce powinien mieć o niej niebanalną wiedzę i milion przesłuchanych kapel) przyznaję się, że Jenna Eight jest pierwszym core’owym zespołem który słyszał to dajcie spokój…

Skomentuj

