SZYBKIE STRZAŁY # 01 : Jakub Tokaj (SPHERE, VEEHAL)

534728_426698040716730_745357292_n[1]

sphere_logo[1]

555306_402961296382849_53043328_n[1]

1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?

Sepultura – Roots Bloody Roots… okoliczności dość śmieszne bo miałem z …hmm… 10 lat? pamiętam tylko, że odpaliłem to na starym magnetofonie, była to kaseta mojej siostry i w trakcie słuchania skakałem po belkach na niewykończonym piętrze mojego domu.

2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?

Dying Fetus – Reign Supreme, Anata – The Conudctor’s Departure, Afu-Ra – Body of the Life Force, Decapitated – Organic Hallucinosis oraz hmm… Rings of Saturn – Dingir. Te ostatnio katuję najczęściej.

3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?

Disco polo.

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po gigu?

Po skurwieniu się na koncercie Morbid Angel miałem okazję pogadać godzinę z Trey’em, pytałem go o różne rzeczy, gadaliśmy na pełnym luzie ale stwierdziłem, że muszę udokumentować tą wielką chwilę więc wyciągnąłem telefon celem zrobienia zdjęcia… pomyliłem się i zacząłem nagrywać z fleszem, który w tym telefonie był dość mocny, świeciłem Treyowi prosto w twarz dopóki reszta ludzi nie doprowadziła mnie do porządku… możesz się domyślać jak zajebiście byłem zażenowany następnego dnia… Zwłaszcza, że Trey próbował uciec od flesza. To było chujowe w chuj… słowo.

 5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Zajebiście dużo tego było… trudny wybór dzisiaj szczerze mówiąc, ale jeśli chodzi o zachowanie sceniczne muzyków to zdecydowanie występ Unearth na XXV Show No Mercy w Progresji, a drugi – myślę, że Suffocation, bo to w zasadzie pierwszy zespół deathowy jaki zobaczyłem na żywo tu z kolei na XVII Show No Mercy również w Progresji.

 6.Mój największy muzyczny idol?

Zmieniali się wielokrotnie ale obecnie – Guthrie Govan – gitarzysta jazz-rockowy grający solo.

7.Film jaki ostatnio widziałem/książka jaką ostatnio czytałem?

 Film – jeśli dobrze pamiętam to ostatni film jaki obejrzałem to ‚Mama’ stosunkowo niedawno miał premierę, książka z kolei – Star Wars : Planeta Życia.

 8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?

 No i tutaj mogłem Guthriego Govana wkleić ale powiedzmy, że wyciągnę spoza muzyki – H.R. Giger typowo dość jak sądzę.

9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?

Ohohoooo tu mnie zaskoczyłeś. Sunny Leone.

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

…dla moherowej babci beret, krucyfiks i ploteczki.

Skomentuj

