SZYBKIE STRZAŁY #04: Kacper Rotgar Mosior (PSYCHOPATH)

rotgar
psychopathlogo

1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?

Pierwszy kawałek? Haha – Manowar – Carry On, miałem chyba 5 lub 6 lat, mój starszy brat tego słuchał.

Nosił skórzane spodnie, pompował klatę i walczył dla Metalu?

Nie <śmiech>

2.Kilka ulubionych albumów na chwilę obecną?

Death – Individual Thought Patterns, Sepultura – Beneath The Remains,

 Nile – Black Seeds Of Vengeance,

 Death – The Sound Of Perseverance

3.Gatunek muzyki, którego szczerze nie znoszę? (Poza bawarskim folkiem oczywiście)

Goth Metal z babkami na wokalu (jeśli śpiewa facet, to jeszcze zniesę)

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem/byłem świadkiem po pijaku po gigu?

Stopczyk (kolega z zespołu – przyp. 66szukaj)  kiedyś miał halucynacje po Absyncie, że sika na wieżę stereo, bo myślał, że to kibel.

5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Jestem wybredny – nie było takiego koncertu, którym bym się jakoś podniecał ponad wszystko, może oprócz naszego gigu w wiezieniu.

6.Mój największy muzyczny idol to…

Hmmm… Chuck Schuldiner, Steve DiGiorgio i Wojtek Pilichowski

7.Film jaki ostatnio widziałem/książka jaką ostatnio czytałem?

Widzę dużo filmów, z racji tego, że pracuję w kinie – niektóre dobre, niektóre gorsze, inne całkiem złe. Książek nie czytuję za bardzo.

8.Ulubiony artysta spoza rockowego/metalowego poletka?

Abba, Lady Gaga

9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?

Belladonna

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

…czasami rzygam.

Słowo na koniec?

Planujemy kilka koncertów w różnych miastach Polski, np. Toruń, Częstochowa, Warszawa być może, ale to najprędzej dopiero w maju. Poza tym składamy nowe numery i być może w wakacje je nagramy. Czy wyjdzie LP czy EP – zobaczymy

Dzięki za głosa!

Materiał z koncertu w więzieniu:

Wywiad z Psychopath:

https://theeyeofeverystorm.wordpress.com/2012/11/21/ryz-kukulowka-i-oberschlesien-audio-wywiad-z-psychopath/

Więcej:

http://www.facebook.com/Psychopathmetal

/66szukaj

Skomentuj

