SZYBKIE STRZAŁY #05: Marcin Nowak (ANUS MAGULO/ PIG TUMOUR/ ALMOSTDIEDINVOLVO/ ABORTION BLOOD/ GITARYFIKACJA)

217897_463635387000147_518167135_nanus%20magulo%20logo[1]72978_386255991470165_191792580_n[1]abortion_blood_fetus_ver__by_deathikaofficial-d3gu6lt[1]555605_266490343454791_1220692896_n[1]
1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?
Było to chyba około 99 i na pewno było to na kanale Viva ! Static-x – Push It, który wywołał na mnie takie wrażenie ze nie wiedziałem co się dzieje do jakiegoś 2003 roku.
2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?
NUCLEAR VOMIT „OBORA”
Slipknot- Iowa
Suicide Silence – The Cleansing
Carnal Diafragma – Space Symphony Around Us
Vader – Revelations
3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?
 Rap, bo tak bardzo się popsuł w ostatnich 4 latach.
 4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?
To było na Świnia Fest w Kotłach, na którym był taki zestaw grindowy, że zbytnio ochoczo opijałem, to ze tam jestem ogólnie mało jest jakiś wspomnień z racji alkoholu ale wyłamany palec i wyłamane kolano kolegi a także skakanie na ludzi z piramidy krzeseł i bitwa na tort były najbardziej epickimi czynnościami jakich się dopuściłem na koncercie.
5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?
Ha i tutaj zaskoczenie ! był to Czesław Śpiewa ! na zakończenie wakacji 2011 w mieście Puławy (moje rodzinne miasto). To co się działo muzycznie było nie do opisania piosenki które leciały w radiu były zagrane w ogóle na innych instrumentach z całym jego zespołem było naprawdę magicznie, frywolność, duża przestrzeń pogłosy/efekty i ten niepoprawny polski Czesława zrobił naprawdę świetną atmosferę na zakończenie „upalnych” wakacji.
6.Mój największy muzyczny idol?
Christian Olde Wolbers bardzo dobry muzyk grający na gitarze/bassie w Fear Factory a także kontrabasie w Cypress Hill.
7.Najgorętsza laska w świecie metalu?
Simone Pluijmers czyli wokalistka Cerebral Bore !
8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?
To pewno Cyriak (grafik i animator pojebanych rzeczy).
9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?
Szkoda ze musi być zrzeszona jako aktorka a wiec z zrzeszonych to Audrey Hollander !!!
10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”
 Dzieci dla pedofilii!
/strzelał Stanley

Skomentuj

