SZYBKIE STRZAŁY #07: Groov (DROWN MY DAY, ADDICTED CLOTHING)

DrownMyDay1[1]

images

1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?

Dokładnie nie pamiętam, mam przebłyski jakiś teledysków Faith No More ze starego mtv 2 jak byłem jeszcze szczylem. Tak bardziej świadomie to „Ratamahatta” Sepultury na klasowej dyskotece (haha, serio!) odsłuchane na walkmanie mojego kolegi bodajże w trzeciej klasie podstawówki.

2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?

„Far Beyond Driven” Pantera, „Burn My Eyes” Machine Head, „Roots” Sepultura te trzy na pewno. Żeby nie było że tylko staroci słucham to dorzucę również „Monolith Of Inhumanity” Cattle Decapitation oraz „Day Of Mourning” Despised Icon.

3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?

Gatunku może jako tako bym nie wymienił, ale strasznie nie trawię Oasis i REM, a z metalu od zawsze towarzyszy mi niechęć do Megadeth.

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku na gigu?

To chyba najlepiej będzie spytać moich kolegów z zespołu gdyż na ogół o takich wyczynach albo nie pamiętasz albo chcesz jak najprędzej zapomnieć. Choć zupełnie nie wiem czemu często po kilku głębszych za śmieszne uważam paradowanie na golasa.

5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Soulfly w Warszawie 2003 roku. Byłem wtedy totalnie obsranym na punkcie Maxa Cavalery 13-latkiem.

6.Mój największy muzyczny idol?

Król jest jeden. Philip Anselmo.

7.Ulubiona gra?

Diablo, Diablo 2 teraz Diablo 3.

8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?

Katy Perry!

9.Kapela z najlepszym merchem?

Drown My Day haha!

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

Nie znam tego utworu Manowar hahaha.

Skomentuj

