SZYBKIE STRZAŁY #13: Filip Sałapa (THE SIXPOUNDER)

Filip Sałapalogo[1]

1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?

Zupełnie przypadkiem był to Full Blown Chaos – Apocalypse.
W cięższej muzie odnalazłem się dość późno, daje mi to frajdę z odkrywania klasyki teraz.

2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?

Parkway Drive – Atlas
Crossfade – We All Bleed
Foo Fighters – Wasting Light
Papa Roach – The Connection
Stone Sour – House Of Gold & Bones

3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?

Będzie to za dużo powiedziane, bo to nie powinno się nazywać gatunkiem ale Disco Polo.
Drugie w kolejności, dosłownie zaraz za tym gównem w moim rankingu znajduje się Reggae.

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?

Pozwolę sobie przemilczeć to pytanie 🙂

5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Praktycznie każdy występ Rammstein. Muzyka muzyką, ale show mają niesamowicie konkretne.

6.Mój największy muzyczny idol?

Freddie Mercury z klasyków.
Corey Taylor z klasyków w trakcie budowy.

7.Gdybym mógł zostać członkiem każdej istniejącej kapeli, to grałbym w…

Metallica.

8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?

DJ Shadow.

9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?

Nie mam pamięci do głupich imion.

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

…dla prawdziwego Polaka wąsy i kotlet schabowy.

/przepytywał zUy

Skomentuj

