SZYBKIE STRZAŁY #14: Thrufel (MASACHIST)

22119_469786726416024_970675925_n[1]masachist1[1]

1.Pierwszy metalowy kawałek, jaki usłyszałeś w życiu i w jakich to było okolicznościach?

Pierwszy numer Iron Maiden z płyty Killers, czyli Ides of March w 1989 roku. Byłem na wakacjach w Szczecinie i koniecznie musiałem mieć „tą” kasetę z trupią czachą.

 2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?

Rival Sons – Head Down

Cult of Luna – Vertikal

Gojira – L’enfant Sauvage

Lana del Rey – Born to Die

Led Zeppelin – II

3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?

Muzyki weselnej

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku na gigu?

Byłem pijany…po prostu.

5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Vader w Sopocie w 1995 roku.

6.Mój największy muzyczny idol?

David Bowie

7.Popularny/na wykonawca/kapela,  którego/której nie trawię?

Nigdy nie mogłem zdzierżyć kapel typu Manowar i KISS

8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?

David Bowie

9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?

Kiedyś była Sarah Young, ale to lata `90. Sasha Grey trochę jednak przegina …

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

…codzienne 5 zł na wino dla żula.

strzelał Diego

Skomentuj

