SZYBKIE STRZAŁY #17 :Filip Mieszkalski (MENTALLY BLIND, SILK LOVE ROPE)

309419_296172747063805_24826129_n[1]10.01.2013-mb[1]
1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?
Chyba „Whiskey In The Jar” Thin Lizzy w wykonaniu Metallicy. Oglądałem kultową listę przebojów na programie drugim telewizji polskiej – „30 ton” i tam właśnie znalazł się ten kawałek. Miałem może z 6 lat więc wtedy była to dla mnie prawdziwa miazga.

2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?

1 Deftones Koi No Yokan
3 Pain of Salvation – Be
3 The Haarp Machine – Disclosure
4 Death – Symbolic
5 Nevermore – Dreaming Neon Black

3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?

Nie trawie reggae, zawsze wydawało mi się zbyt radosne. Do tego dodałbym konsystencje gówna czyli Disco Polo.

4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?

Zwykle nie pije na nieswoich koncertach, więc nie przypominam sobie żadnej takiej sytuacji.

5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?

Decapitated w Łódzkiej Dekompresji. Tak technicznego bandu na próżno szukać, Vogg to jeden z najbardziej, jeśli nie najlepszy gitarzysta w tym typie muzy. (Nowy Darrell hehe) Ogromna moc, światła. Jedynym minusem było to, że publika nie dopisała. Przyszło może ze 100 osób?

6.Mój największy muzyczny idol?

Mam dwóch. Pierwszy to Daniel Gildenlow z Pain Of Salvation. Moim zdaniem najlepszy wokalista metalowy wszech czasów. Kto nie wierzy niech odpali The Big Machine. Drugi to Chuck Schuldiner, legendarny gitarzysta Death. Fani metalu chyba nie powinni pytać dlaczego.

7.Najseksowniejsza laska w świecie metalu?

Chyba Sharon den Adel, nie jestem pewien.

8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?

Apparat, szczególnie płyta Walls.

9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?

Lanny Barbie, Asa Akira, Julia Ann albo Eva Angelina. Cieżko się zdecydować

10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”

działka dla ćpuna, opcjonalnie rap dla fana rapu.

Skomentuj

