SZYBKIE STRZAŁY #18: Bartosz Kryda (DUST N BRUSH)

525670_455136757870992_1816703969_n[1]3540319836_logo[1]
1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?
O ile dobrze pamiętam była to Metallica – One, oglądałem z kumplem klip na dodatek ” do góry nogami ” bo miał coś popsutego z playerem, od razu stwierdziłem, że to jest to. Poza tym kojarzy mi się jeszcze Slayer, ale wtedy to był istny szatan !
2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?
Death – Symbolic,  The Faceless -Autotheism,  Periphery – This Time It’s Personal,  The Black Dahlia Murder – Nocturnal  i Katatonia – The Great Cold Distance
3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?
Z pewnością nie trawię reggae, zupełnie nie moje klimaty, a do tego cory w stylu Attack Attack, Asking Alexandria, fuj.
4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?
Kurde nic szczególnego nie przychodzi mi do głowy, bo zazwyczaj jest ogień na barze, a potem to już w sumie nie wiadomo co się dzieje ale chyba nie miałem zbyt wielu popisów w kompromitujących sytuacjach
5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?
Zdecydowanie Opeth/Katatonia na Metal Hammer festival w Katowickim spodku, następnie The Faceless na Słowacji, po prostu poezja
6.Mój największy muzyczny idol?
Hmm.. a więc Mikael Åkerfeldt, Marc Ocubo, Michael Keene oraz nasza światowa sława czyli Vogg !
7.Najseksowniejsza laska w świecie metalu?
W świecie metalu ? hm, ciężko wyróżnić, ponieważ to zupełnie nie mój gust heh ale jeżeli już mam wymieniać to ostatnio moją uwagę mega przyciągnęła pani Sasha Markina.
8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?
Dope D.O.D oraz chłopaki z Black Sun Empire ! klasa sama w sobie.
9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?
O to jest dobre pytanie, a więc;  Tori Black, Angelina Valentine. chyba więcej wymieniać nie muszę? ;p
10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”
Chce aby był z jednej strony muza prosto z serca a z drugiej pewnego rodzaju pryzmatem, przez który postrzegam rzeczywistość i inne rodzaje muzyki, bo wiem ile ta sztuka wymaga poświęcenia, taka sytuacja.

Skomentuj

