SZYBKIE STRZAŁY #22: Zielony (VIRGIN SNATCH)

64656_3397805621605_1060693522_n[1]virginsnatch_logo[1]
1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?
AC/DC – Girls Got Rhythm i nawet jeśli z dzisiejszego punktu widzenia nie jest metal to wtedy było to coś i.. jest do dzisiaj. Kocham stare AC/DC i kocham Bona Scotta! Okoliczności nie pamiętam.
2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?
Pięć to stanowczo za mało ale to co przychodzi mi na myśl bez większego zastanowienia i bez kolejności:
AC/DC – Let hrere be rock
Gojira – L’enfant Sauvage
Megadeth – Rust in Peace
Jerry Goldsmith – Chinatown (soundtrack)
Judas Priest – Killing Machine
3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?
Jestem przekonany, że każdy gatunek ma do zaoferowania dobre nuty ale chyba najrzadziej słucham indie rock’a. Nie gibam się również przy Rapie:)
….zostaje jeszcze gospel:)
4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?
Lepiej nie mówić
5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?
AC/DC, Metallica/Queensryche, Stadion Śląski, 1991
6.Mój największy muzyczny idol?
Nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć ale miałem i mam takowych do dziś. Bardzo ważna sprawa dla każdego miłośnika muzyki z mojego punktu widzenia…
7.Najseksowniejsza laska w świecie metalu?
Wyboru wielkiego nie ma ale chyba jednak ‚Angela’
8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?
David Bowie wymiennie z Krzysztofem Komedą
9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?
W tym wypadku aktorstwo nie jest najważniejsze
10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”
WSZYSTKIM!

Skomentuj

