SZYBKIE STRZAŁY #15 : Mish Jarski (ALASTOR)

alastor09_s
Fot. Lilianna „Lejczer” Bryszewska
1.Pierwszy metalowy kawałek jaki usłyszałeś w swoim życiu i w jakich to było okolicznościach?
Podejrzewam, że było to jeszcze w łonie matki, nie kojarzyłem wtedy za bardzo tytułów
2.Pięć ulubionych albumów na chwilę obecną?
Five Finger Death Punch – „The Way of The Fist”
Skyharbor – „Blinding White Noise”
Adrenaline Mob – „Omerta”
Moonspell – „Alpha Noir/Omega White”
Machine Head – „Unto the Locust”
3.Gatunek muzyki, której szczerze nie znoszę?
Hip-hop
4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłem po pijaku po (nie swoim) gigu?
Wszedłem na scenę
5.Koncert, który zrobił na mnie największe wrażenie?
Metallica w 1999 r. na Stadionie Gwardii
6.Mój największy muzyczny idol?
Phil Anselmo
7.Najseksowniejsza laska w świecie metalu?
Simone Simons
8.Ulubiony artysta z nie rockowego/metalowego poletka?
Ian Anderson, chociaż to w dalszym ciągu nieco rockowe
9.Ulubiona aktorka filmów dla dorosłych?
GOD BLESS SASHA GREY!
10.Dokończ zdanie „Metal jest dla mnie tym czym…”
…dla chomika w klatce kołowrotek! Człowiek nie wie co do tak do niego ciągnie, ale cały czas się w tym obraca!
/strzelał Stanley

Skomentuj

